26 Ağustos 2013 Pazartesi

Şirin Kurabiye olur mu? Siparişler Hazır..

Eğer kurabiyelerin üzerlerini şirinler ile hazırlarsak, kurabiyelerimiz şirin olur :)
Geçtiğimiz haftayı da yoğun geçirdim, bir o kadar da eğlenceli tabiki..
Bir hafta sonu, 3 ayrı toplantı, 3 ayrı heyecan..
Sünnet mevlüdü
Doğum günü partisi
Kına gecesi
Tek ortak nokta...Ben ve mutfağım dı :)
Cuma ve cumartesi günlerini kurabiye yaparak, eğlenerek geçirdim.
Bugün, Yakışıklı Şirin Bartu için hazırladığım kurabiyeleri görmenizi istedim..
Bakalım beğenecek misiniz!!!











 

Şirin evlerimiz :)




Kurabiyeler Şirinleri seven Bartu'ya Nilgün ablasından sürpriz olarak yapıldı..









Mevlüt olduğu için bir kaç tanesini de, bu şekilde yaptım.



 







Ve paketler hazır :)

Sizlerde sevdiklerinize uygun fiyatlı, istediğiniz model ve farklı renklerde kurabiyeler yaptırmayı isterseniz, ben buradayım :)

Sipariş vermek için..
cinaragacinda@gmail.com


Sevgiler mutlu haftalar :)


6 yorum:

  1. çokk şirin olmuşlar:)bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o sizin şirinliğiniz :)teşekkürler canım..

      Sil
  2. çok güzel ve de şipşirin olmuşlar canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Ayy :) Bi gün ben de evlenirsem(inşallah, amin :)) ve sizin oğlunuz gibi fünyalar güzeli bir çocuğum olursa bana da bu kurabiyelerden yapar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok şekersinizz..hoşgeldiniz bloğuma.. İnşşallah aranılan aşk bulunur, mutlu evlilik gerçekleşir ve sağlıklı bir bebeğiniz olur :) kurabiye işi kolay Ceylancım merak etme hiçç :) sevgiler..

      Sil