25 Şubat 2013 Pazartesi

Haftasonu - Brunc ve Aile


Yeni birhaftaya daha merhaba... bugün bahar havası varya, keyfim yerinde :)
Geçtiğimiz hafta sonun da neler yaptık.
Cumartesi günümüz evde geçti, market alışverişini saymazsak eğer..
Dün sıcacık keyifli, ışıl ışıl bir güneş vardı. Ve dün aile toplantısı günüydü.Yine kahvaltıda bir araya geldik.Daha önce burada kuzenler toplantısını yazmıştım, Bu defa kuzenler, anneler, babalar da vardı.O zaman nasıl sadece bir kısmımız toplanabildiysek, dün de öyle oldu.Tabii herkez aynı zaman da müsait olamıyor.
Bakın, yinede ne kadar kalabalık, yinede ne kadar eksiğiz ...Upuzun L masa etrafında toplandık :)




Baş köşede yine, Elif ve Çınar vardı :)


Kahvaltı mekanımız Keçiören Estergon Kalesi, Elittepe cafe bistro oldu.Kalenin surlarına yaklaşık 5 ay kadar önce açılmış bir cafe bistro.Bazı eksikleri olmasına rağmen, servis, lezzet, ilgi bakımından iyiydi.Ama sadece kahvaltı için düşünülebilir. Çünkü akşamları nargile içilebilen bir mekan. Yani çocuklu aileler için akşamları uygun değil, yada en azından bizim için hiç değil.Haa kahvaltı da serpme kahvaltıydı, sevdim ben :)


 


Kaleden manzara fotoğrafları çekmek için dışarı çıkmıştım...
Fakat içerideki minik anında ağlamaya başlayınca foto falan çekemedik.



İşte böyle keyifli başladık pazar gününe.Sonra evimize gelip, pazara gittik, alışveriş falan gün bitti.
Akşam da kendime evde s(ı)pa masajı yaptırarak, günün bütün yorgunluğunu üzerimden attım.
Nasıl olduğunu merak ediyorsanız Facebook sayfama lütfen. E gelmişkende beğenin lütfen :)

Mutlu haftalar
Sevgiler 







2 yorum:

  1. Keçiörenn bende orada yaşıyoerumm hava hakikaten harikaydıı :)
    Hep böyle beraber ve mutlu olunn sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ailem orada olduğu için sık sık gelirim, belki bir gün tanışırız. teşekkkürler inş :)

      Sil