31 Ekim 2012 Çarşamba

DIY. Ayakkabı Yenileme ..


Off burayı özlemişim..Bayram sonrasında malesefff ailecek hasta olduk.:(( Evimiz resmen karantina bölgesiydi, şükürler olsunki bugün daha iyiyiz..Birde bebeğimin öksürmesi biterse çok daha iyi olacak, çok zor uyuyor miniğim.:( Hatta uyuyamıyor bile.İnşallah iyi olucaz.

Gelelim benim nikahtaki beyaz ayakkabılarıma:)  Eee 5 seneyi geçti evleneli, ama ayakkabıyı çok nadir giydim.Kutusunda öylece duran ayakkabılarımda bir değişiklik olsun istedim veee pembeye boyamaya karar verdim.(Bauhausdan aldığım sprey boyayla boyadım.)

Bayramdada yeni pembe ayakkabılarımı giydim, yağmuda yağdı boya akma yapmıyor.Ben çok beğendim bakalım sizde beğenecekmisiniz :)

 
Sıkıldığım ayakkabım
 
 
Boya olmaması gereken yerlerini gazete ile doldurdum.
Topuklarını boya tutması için, saolsun eşim zımparaladı.
 
 
Boya olmasın diye taban kısmınıda kağıt bant yapıştırdım.
 
 
İşte ayakkabımın ikinci kat boyanmış hali.
Aradada paslanmış iki adet obje sprey boyadan nasibini aldılar.Artık onlarda pembe.
 
 
Boyarken çok parlak olucak diye düşündüm, ama kuruyunca düzeldi.
Birde bu boya geç kuruyor, bir kat boyadım bekledim, fırsat bulduğum birgün ikinci katı, kuruyunca üçüncü katı boyadım. 
 
 
 
 
Vee sonuç.
Nasıl buldunuz?
Bir önceki yazımdaki resimlerdende bakabilirsiniz.
 
Sevgiler:)
 
 

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Güle güle giy :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bence çok iyi olmuş değişiklik çok iyi :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel oluyor böyle değişiklikler..:)teşekkürler.

      Sil
  3. çok beğendim şeker gibi olmuş;)

    YanıtlaSil