28 Eylül 2012 Cuma

Mercimekli ve Ispanaklı Börek


İki gün önce yapmış olduğum lezzetli börekleri sizinlede paylaşmak istedim.
Misafirlerinize,  değişik bir börek yapmak isterseniz kesinlikle yeşil mercimekli börek yapın derim.Yani  klasik peynirli börekler yerine daha farklı oluyor.

İç harcını şöyle yapıyorum.ki ben geçtiğimiz hafta yapmıştım, iç harçta fazla olunca buzluğa saklamıştım, onu çıkardım.
Bir anda yemek programı gibi oldu.:)burda yapılmışı var diyee:))
Haşlanan mercimek, kavrulan kuru soğan, karabiber ve tuz.

Ispanaklı içte,  bir gün önce ıspanak yemeği yapmıştım.
Ispanaklar soğanla kavrulduktan sonra birazcığını almıştım.


 
Malzemeler
2 adet yufka
yumurta, süt, sıvıyağ karışımı.
mercimek, soğan, karabiber, tuz karışımı.
ıspanak, soğan, tuz karışımı.  
 
 
Üçgen kesilmiş, iki yufkanın arasına yumurtalı karışımdan sürüyorum, böylece çok daha yumuşak oluyor.
 
 
Üçgenin büyük tarafına iç harcı koyup sarıyorum, o anın fotosunu çekmemişim:(
Ve sarılmış boy boy ruloları tepsiye diziyorum :)
 
 
Böreklerimiz işte hazırrr
Afiyet olsun
 
Sevgiler..
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder